Ранок починається, сонечко
всміхається!
Вже пора вставати, плідно працювати!
Усім доброго ранку!
План роботи на
сьогодні:
1. Починаємо з
читання. Продовжуємо читати твори Р. Кіплінга.
2. З української
мови продовжуємо працювати над темою «Дієслово» і вчимо тему «Правопис особових
закінчень дієслів».
3. З математики розв’язуємо
задачі на рух з зошита «Росток». Перевіримо правильність розв’язання задач
тестами.
4. З природознавства сьогодні детально
поговоримо про Чорне та Азовське море
Отже, розпочинаємо з читання.
Щоб ознайомитись з біографією та творчістю Р. Кіплінга, пропоную перейти за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=WQ9HvvIMMR8
Отже, розпочинаємо з читання.
Щоб ознайомитись з біографією та творчістю Р. Кіплінга, пропоную перейти за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=WQ9HvvIMMR8
Думаю, що вам,
діти, обов’язково захочеться прочитати «Книгу джунглів» Редьярда Кіплінга.
Мультфільм «Мауглі» створений за мотивами цієї книги.
Сьогодні працюємо з
підручником «Читаємо із задоволенням щодня».
Опрацьовуємо
сторінки 113 – 116 - « Чому в носорога така шкура»
Виконуємо завдання на с. 116, фотографуємо
і висилаємо мені в особисті повідомлення.
А тепер - відпочинок!
Українська мова
Пропоную уважно
переглянути відео та зробити в зошиті завдання, яке пропонується в кінці
перегляду.
І запам’ятайте :
І дієвідміна
– закінчення в ІІІ особі множини ( вони
що роблять?)– УТЬ, - ЮТЬ _
значить пишемо в слові _Е_ чи - Є
-
ІІ дієвідміна
– закінчення в ІІІ особі множини ( вони
що роблять?)– АТЬ, - ЯТЬ _
значить пишемо в слові _И_чи - Ї
-
Щоб закріпити добре
правило – попрацюйте в «Кульках» на сторінках 40 - 41
Міркуйте
так:
ри…мо – яку букву вставити - Ї, чи
- Є
1. Ставимо слово в
3 особу множини –вони що роблять? - риють
2. Отже, -
уть, - ють – це І дієвідміна, значить
пишемо літеру - є
–
3. ри…мо – риємо
А тепер готуємося
до ДПА !
Тест –код 453 506 ( завдання закривається 18 березня о 10.00год)
Для того, щоб перепочити, перейдіть за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY
Математика
Сьогодні працюємо в
зошиті «Росток». Опрацьовуємо сторінки 92 – 94.
Сьогодні працюємо з задачами на рух з
відставанням.
1.
Повторення формул для руху з
відставанням
v = v1 – v2 швидкість віддалення
s= (v1 – v2) ∙ t відстань
за пройдений час
d = s +( v1 – v2) ∙ t вся відстань
У тоненькому зошиті
робимо завдання № 4,5,8, 9,10,13
О 14.00 годині буде
код доступу до перевірки правильності виконання цих завдань. Вам потрібно буде
обрати тільки правильну відповідь з чотирьох варіантів.
Знову відпочинок!
Природознавство
Опрацьовуємо в
підручнику сторінки 119 -127 .
Перевіряємо свої знання
за кодами 534 930 (Чорне море)
571 021( Азовське море)
Комментариев нет:
Отправить комментарий