Завдання на 2 лютого.
Математика
Працюємо в великому зошиті на с. 30 № 6,7, 8; с. 31 № 12, 13; с. 34.
Вчимо напам'ять таблицю множення на 3.
У тоненькому додатковому зошиті :
1. Розв'яжи приклади, записавши їх у стовпчик.
705 - 319 287 + 477
801 - 467 399 + 256
900 - 145 508 + 294
732 - 276 466 + 279
830 - 587 448 + 484
2. Розв'яжи задачу.
У Максима було 62 цукерки. Протягом 5 днів він брав з пакета по 3 цукерки. Скільки цукерок залишилося у пакеті?
Було - 62 ц.
Брав - 5дн. по 3 ц. - ? ц.
Залишилося - ? ц.
( Зверніть увагу!
Якщо беремо по 3 цукерки 5 разів, то буде 3 помножити на 5 - не навпаки, бо міняється зміст задачі! )
( Зверніть увагу!
Якщо беремо по 3 цукерки 5 разів, то буде 3 помножити на 5 - не навпаки, бо міняється зміст задачі! )
Українська мова
1. Із кожної групи слів склади речення.
є, котик, у, Мурчик, мене.
котика, у , пухнастий, дуже, хвостик.
любить, клубочком, гратися, він.
2. Запиши текст. Над словами надпиши до якої вивченої частини мови вони належать. ( ім. - іменник, пр. - прикметник, дієсл. - дієслово, сл. - службове слово) Наприклад:
Сл. Ім. Дієсл. Ім.
У лісі живе зайчик.
Лисиця
Лисиця живе в лісі. Вона поїдає мишей, зайців. Іноді краде курей і курчат. Найкраща їжа для лисиці - лісові миші. Ця тваринка дуже хитра.
Літературне читання
Запитання до прочитаного твору Віри Артамонової "Ясенок"
1. Де ріс високий гіллястий ясен?
а) біля ставка; б) при дорозі; в) па подвір'ї
2. Як звали хлопчика?
а) Семенко; б) Тимофій; в) Володя.
3. Як мама першого разу назвала хлопчика?
а) розумник; б) жартівник; в) хитрун.
4. Як мама ще називала свого синочка?
а) вигадник; б) щебетун; в) балакун
5. Чому мама захотіла пересадити ясенок?
а) бо він там заважав; б) бо так захотів Володя; в) бо мало сонця
Читаємо в підручнику с. 121 - 123. Відповідаємо на запитання після тексту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий